بهترین زمان برای ارسال پست در شبکه های اجتماعی دقیقا چه زمانی است؟
این یک سوال قدیمی است. شما ساعتها (یا ماهها) را صرف تحقیق، طوفان فکری، ایجاد، ویرایش و صیقل دادن این پست (یا کمپین) جدید کردهاید، و اکنون زمان آن است که آن را در معرض دید جهانیان قرار دهید.
اما صبر کن زمان بهینه چقدر است؟ آیا همه ساعت ها یا دقیقه ها از نظر الگوریتم برابر هستند؟
نه، نیستند.
به همین دلیل است که ما بیش از 30000 پست رسانههای اجتماعی را تجزیه و تحلیل کردیم تا ببینیم آیا روزها و زمانهای خاصی به طور جهانی در رسانههای اجتماعی بیشتر از دیگران درگیر میشوند یا خیر. در اینجا خلاصهای سریع از چیزهایی است که پیدا کردیم، اما به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه بهترین زمانها را برای پستهای خاص مخاطبان، صنعت و مناطق زمانی خود پیدا کنید.
بهترین زمان برای ارسال پست در شبکه های اجتماعی به طور کلی ساعت 10 صبح روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه است.
- بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک، سه شنبه ها و پنجشنبه ها از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر است.
- بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام ساعت 11 صبح چهارشنبه ها است.
- بهترین زمان برای ارسال پست در توییتر، ساعت 8 صبح روزهای دوشنبه و پنجشنبه است.
- بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین، ساعت 9 صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه است.
اما این زمان ها به چه معناست؟
اگر در رسانههای اجتماعی تازه شروع کردهاید و دادههای پست قبلی یا بینش مخاطبان زیادی برای کار ندارید، این زمانهای خوبی برای شروع پستگذاری است. اما آنها بسیار کلی هستند. همانطور که حساب های شما رشد می کند، می خواهید برنامه ارسال پست خود را به گونه ای تنظیم کنید که بهتر با رفتار مخاطبان خاص خود مطابقت داشته باشد. ممکن است تعجب کنید که چقدر با جمعیت عمومی تفاوت دارد.
در زیر، ما به شما نشان می دهیم که چگونه بهترین زمان خود را برای پست کردن با استفاده از روشی مشابه تیم رسانه اجتماعی خود Hootsuite پیدا کنید.
آیا واقعا بهترین زمان برای ارسال در رسانه های اجتماعی وجود دارد؟
از آنجایی که الگوریتمهای خبرفید (بهویژه الگوریتم فیسبوک و الگوریتم اینستاگرام ) «تازه بودن» را به عنوان یک سیگنال رتبهبندی اصلی در نظر میگیرند، پست کردن محتوای شما زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند یکی از سادهترین راهها برای بهبود دسترسی ارگانیک شماست .
این ما را به خبر بدی میرساند: توافق بر سر یک استاندارد واحد «بهترین زمان برای ارسال پست در رسانههای اجتماعی» دشوار است. همه و عمویشان مطالعهای روی معیارهای صنعت انجام دادهاند - اما منبع واقعی حقیقت همیشه به دادههای خودتان درباره دنبالکنندگانتان بازمیگردد.
بهترین زمانهای جهانی برای پست کردن، مانند مواردی که در تحقیقات خود در بالا یافتیم، بهترین نقطه شروع برای حسابهای جدیدی است که هنوز مخاطبی ایجاد نکردهاند و بنابراین کسی را ندارند که روی آن آزمایش کنند.
با این حال، هنگامی که مخاطب دارید، تشخیص بهترین زمان برای ارسال پست برای کانال های رسانه های اجتماعی خود بسیار آسان است – به خصوص اگر ابزار مناسبی داشته باشید.
ابتدا، ما به شما خواهیم گفت که چگونه تیم رسانه های اجتماعی ما در Hootsuite بهترین زمان خود را برای پست گذاشتن در هر شبکه اجتماعی یافتند - مخاطبان تقریباً 8 میلیون دنبال کننده. سپس به شما نشان خواهیم داد که چگونه مال خود را پیدا کنید.
بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک
بر اساس تجزیه و تحلیل ما، بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک، از ساعت 8:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر در روزهای سه شنبه و پنج شنبه است. این با آنچه تیم اجتماعی Hootsuite در هنگام بررسی دادههای خود پیدا کرد، ردیابی میکند.
برای تیم رسانههای اجتماعی Hootsuite، بهترین زمان برای ارسال پست در فیسبوک ساعت 6:15 صبح و 12:15 بعد از ظهر به وقت PST در روزهای هفته است.
ما با برایدن کوهن، استراتژیست بازاریابی اجتماعی Hootsuite گپ زدیم ای ها چگونه یک برنامه بهینه ارسال پست را محاسبه می کنند.
وقتی صحبت از فیس بوک می شود، عملکرد گذشته و فعالیت فالوورها هر دو مهم هستند.
این نقشه حرارتی از Hootsuite Analytics نشان میدهد که بیشترین حجم فالوورها در حوالی ظهر PST (3 بعد از ظهر به وقت شرق) هر هفته به فیسبوک میرسند. بر این اساس، ممکن است فکر کنید کوهن در ظهر PST پست می گذارد.
اما این تمام ماجرا نیست. هنگامی که عملکرد پست های گذشته را در نظر بگیریم، معلوم می شود که برای کانال های Hootsuite، بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک ساعت 6:15 صبح و 12:15 بعد از ظهر به وقت PST در روزهای هفته است.
کوهن میگوید: «این زمانها برای ما مؤثرتر است، زیرا در این زمان است که مردم بیشترین شکافها را در برنامهشان دارند و برای بررسی اجتماعی در دسترس هستند.
بهترین کار این است که اول صبح پست بگذارید زیرا این زمانی است که مردم در حال پیگیری اخبار خود هستند. زمان ناهار همیشه عالی است زیرا زمانی است که مردم بیشترین شکاف را در برنامه خود دارند. درست بعد از ساعت کاری نیز موثر است، زیرا مردم در حال بررسی آنچه در طول روز از دست داده اند، هستند.
– برایدن کوهن، استراتژیست رسانه های اجتماعی
آمارهای کلیدی فیس بوک که هنگام ارسال پست باید در نظر داشته باشید:
- 74 درصد از کاربران آمریکایی حداقل یک بار در روز فیس بوک را چک می کنند
- 51 درصد از کاربران آمریکایی چندین بار در روز فیس بوک را چک می کنند
- مردم به طور متوسط 34 دقیقه در روز را در فیس بوک سپری می کنند
- 80٪ از مردم فقط با استفاده از تلفن همراه به فیس بوک دسترسی دارند (19٪ از تلفن همراه و دسکتاپ استفاده می کنند)
برای اطلاعات بیشتر، آخرین آمار فیس بوک و آمار جمعیتی فیس بوک را بررسی کنید.
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام
بر اساس تحلیل ما ، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام ساعت 11 صبح چهارشنبه ها است. تیم اجتماعی Hootsuite زمانی که تاریخچه پست های خود را بررسی کردند، یافته های مشابهی داشتند.
برای تیم رسانه اجتماعی Hootsuite، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر یا 4 تا 5 بعد از ظهر به وقت شبانه روز است.
شاید تعجب آور نباشد که الگوریتم اینستاگرام شباهت های زیادی با فیس بوک دارد. یعنی تازگی یک سیگنال رتبه بندی کلیدی است. این بدان معناست که رفتار مخاطب، باز هم عامل مهمی در زمان ارسال است.
نگاهی به زمان آنلاین بودن فالوورهای شما می تواند به شما در شروع کار کمک کند.
با این حال، فعالیت آنلاین آخرین کلمه در استراتژی نیست.
با اینستاگرام، از عملکرد گذشته به عنوان ستاره راهنما استفاده میکنم و سپس زمانی که مخاطبانم آنلاین هستند به عنوان نظر دوم مرور میکنم. از آنجا، اگر محتوای من عملکرد خوبی نداشته باشد، زمانهای مختلف را برای پست کردن آزمایش میکنم تا ببینم آیا تغییرات به دست آمده و تعامل دارند یا خیر.
– برایدن کوهن، استراتژیست رسانه های اجتماعی
برای کانالهای اجتماعی Hootsuite، این بدان معناست که بیشتر زمانهای ارسال پست ما تا صبح زود یا زمان ناهار در PST است. در EST، اواسط صبح (رسیدن به دفتر) یا عصر (خروج از رایانه و سوار شدن به تلفن هوشمند) است.
آمارهای کلیدی اینستاگرام که باید هنگام ارسال پست به خاطر داشته باشید:
- 63 درصد از کاربران آمریکایی حداقل یک بار در روز اینستاگرام را چک می کنند
- 42 درصد از کاربران آمریکایی چندین بار در روز اینستاگرام را چک می کنند
- استفاده از اینستاگرام در سال 2020 به طور متوسط به 30 دقیقه در روز رسید (از 26 دقیقه در روز در سال 2019)
- افراد در سال 2019 به طور متوسط 6 دقیقه و 35 ثانیه در هر بازدید از اینستاگرام صرف کردند
تمام آخرین آمار اینستاگرام را در اینجا مشاهده کنید (و تا زمانی که در آن هستید به آمار جمعیتی اینستاگرام پی ببرید.)
بهترین زمان برای ارسال پست در توییتر
بر اساس تحلیل ما، بهترین زمان برای ارسال پست در توییتر، روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت 8 صبح است.
وقتی تیم اجتماعی Hootsuite به دادههای آنها نگاه کرد، نتایج مشابه (اما گستردهتر) یافت: روزهای هفته در ساعت 6-9 صبح به وقت PST.
به گفته نیک مارتین، متخصص تعامل اجتماعی، میزان کلیک مهمترین معیار در توییتر است و تجزیه و تحلیل Hootsuite واضح است. توییت کردن در ساعات اداری بریتانیا و ساحل شرقی بهترین نتایج را از نظر کلیک و تعامل به همراه دارد.
حتی در آخر هفته ها، صبح ها هنوز بهترین هستند، اما او پست ها را کمی دیرتر برنامه ریزی می کند.
"مردم در روز خود شروع می کنند. آنها صبح را صرف مقالاتی میکنند، رسانههای اجتماعی را برای اخبار جستجو میکنند و مغزشان را برای کار آماده میکنند. بعد از ظهر، مردم در پروژهها یا جلسات سر به زیر هستند و زمان کمتری برای تعامل دارند.»
– نیک مارتین، متخصص تعامل اجتماعی
با این حال، مارتین میگوید که در توییتر، مهم است که توجه داشته باشید که تجزیه و تحلیلهایی که بر «بهترین زمان برای ارسال پست» متمرکز میشوند – یعنی زمانی که بیشترین فالوور آنلاین هستند – میتواند از افراد در مناطق زمانی دیگر غافل شود.
مارتین میگوید: «به خصوص اگر برندی با مخاطبان جهانی هستید، مهم است که محتوا را به صورت شبانه روزی بپاشید. مردم استرالیا همان مشکلاتی را دارند که بازاریابان رسانه های اجتماعی در ساحل شرقی دارند. اگر اهل استرالیا، نیوزلند، هند یا هر جای دیگری هستید که بریتانیا یا آمریکای شمالی نیست: ما شما را میبینیم و سعی میکنیم محتوای مفیدی را در زمانی که برای شما مناسب است به فید شما وارد کنیم.
مارتین برای دستیابی به مخاطبان جهانی Hootsuite، توییتها را در تمام ساعات برنامهریزی میکند - نه فقط «بهترین» - و همچنین کمپینهای تبلیغاتی ایجاد میکند تا پستهایی را که مناطق و کشورهای دیگر را هدف قرار میدهند، افزایش دهد.
آمار کلیدی توییتر که باید هنگام ارسال پست به خاطر داشت:
- 42 درصد از کاربران آمریکایی حداقل یک بار در روز توییتر را چک می کنند
- 25 درصد از کاربران آمریکایی چندین بار در روز توییتر را چک می کنند
- در سال 2019 ، افراد به طور متوسط 10 دقیقه و 22 ثانیه در هر بازدید از توییتر صرف کردند
در اینجا لیست کامل ما از آمار توییتر 2022 (و جمعیت شناسی توییتر نیز وجود دارد.)
بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین
بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین، ساعت 9 صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه است.
تیم اجتماعی Hootsuite هنگامی که به داده های پست خود نگاه کرد، نتایج مشابهی یافت. بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین روزهای هفته بین ساعت 8 تا 11 صبح به وقت PST است.
Iain Beable، استراتژیست بازاریابی اجتماعی Hootsuite برای اروپا، خاورمیانه و آفریقا، حضور Hootsuite در LinkedIn را مدیریت می کند. او به ما میگوید در حالی که بهطور سنتی عملکرد بهتری را در طول صبح، ناهار و عصر میدید، اما به دلیل همهگیری این همهگیری، اعداد کمی پراکندهتر بوده و در طول روز پخش میشوند.
Beable میگوید: «اکثر مخاطبان ما در آمریکای شمالی هستند، بنابراین من تمایل دارم پستهایی را در اوایل صبح PST برنامهریزی کنم. این امر در اوایل عصر مردم را در EMEA جلب می کند، که به نظر می رسد در مجموع بهترین عملکرد را برای ما به ارمغان می آورد. ما در آخر هفته ها نیز پست می گذاریم، اما با سرعت کم، و بعداً در صبح. من در واقع در عصر یکشنبه نیز شاهد بهبود تعامل بوده ام."
Beable میگوید که تا آنجا که استراتژی زمانبندی پست پیش میرود، «برای لینکدین، این یک رویکرد مبتنی بر داده، آزمایش و یادگیری برای یافتن اینکه چه چیزی کار میکند است. برنامه ما عمدتاً بر اساس آنچه در گذشته عملکرد خوبی داشته است، و آزمایش در زمانهای مختلف برای دیدن بهترین عملکرد است.»
بیبل اضافه میکند که در تجربهاش با الگوریتم لینکدین، به تازگی به کیفیت، مرتبط بودن و محتوای پرطرفدار توجه کمتری میشود .
من میتوانم چیزی را در زمان ناهار در بریتانیا پست کنم، که شاید کمی تعامل داشته باشد، و به محض اینکه آمریکای شمالی آنلاین شد، ساعتها بعد، ناگهان نامزدی از پشت بام میگذرد، زیرا الگوریتم میداند که مربوط به آن کاربران است. معمولاً مخاطبان ما همچنان پستی را در بالای فید خود میبینند، حتی اگر چند ساعت از آن گذشته باشد.»
- ایین بیبل، استراتژیست بازاریابی اجتماعی، EMEA
آمار کلیدی لینکدین که باید هنگام ارسال پست به خاطر داشت:
- 9 درصد از کاربران آمریکایی حداقل یک بار در روز لینکدین را چک می کنند
- 12 درصد از کاربران آمریکایی چندین بار در روز لینکدین را چک می کنند
- 57 درصد از ترافیک لینکدین مربوط به موبایل است
در اینجا لیست کامل آمار لینکدین 2022 (و جمعیت شناسی لینکدین ) آمده است نیز وجود دارد.)
چگونه بهترین زمان برای ارسال پست در شبکه های اجتماعی را پیدا کنیم؟
ببینید چه زمانی مخاطبان شما بیشتر در فضای آنلاین فعال هستند
بسیاری از الگوریتمهای رسانههای اجتماعی ، تازگی را در اولویت قرار میدهند . چرا؟ زیرا مردم به چیزهای جدید اهمیت می دهند - به خصوص با توجه به اینکه این روزها چقدر فیدهای خود را چک می کنیم.
ارسال پست زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند یکی از ساده ترین راه ها برای کار با الگوریتم های فیس بوک و اینستاگرام (نه مخالف) است. با پیشبینی اینکه چه زمانی دنبالکنندگان شما احتمالاً فیدهایشان را مرور میکنند، شانس دسترسی و ارتباط محتوای شما با آنها را به حداکثر میرسانید.
متأسفانه توییتر و لینکدین اطلاعات فعالیت مخاطبان را در دسترس کاربران، برندها یا حتی داشبورد تجزیه و تحلیل محله دوستانه شما قرار نمی دهند. برای این پلتفرمها، تحقیق در مورد اولویتها و رفتارهای مخاطبان بسیار مهم است.
در همین حال، برای استراتژی های فیس بوک و اینستاگرام شما، دانستن اینکه چه زمانی فالوورهای شما آنلاین هستند، به سادگی نگاه کردن به تجزیه و تحلیل شما است. به عنوان مثال، ویژگی Hootsuite بهترین زمان برای انتشار ، یک نقشه حرارتی از ساعات و روزهای فعال بودن فالوورهای شما ارائه می دهد.
این ابزار به شما کمک میکند از دادهها برای آزمایش استفاده کنید، با پیشنهاد زمانهای بهینه برای پستهایی که برند شما در 30 روز گذشته امتحان نکرده است.
به پست های با عملکرد برتر خود در گذشته نگاه کنید
شما در حال بهینه سازی محتوای خود برای مطابقت با اهداف عملکرد رسانه های اجتماعی خود هستید . زمانی که زمان تصمیم گیری فرا می رسد پست کردن آن محتوا فرا می رسد، توصیه می کنیم رویکردی به همان اندازه مبتنی بر داده را در پیش بگیرید.
اولین قدم این است که نگاهی به ابزارهای تجزیه و تحلیل یا گزارش های رسانه های اجتماعی خود بیندازید و برای یک معیار معین، پست های موفق تر خود را به صفر برسانید. پست هایی که بهترین عملکرد را در این زمینه داشته اند:
- آگاهی (یعنی پست هایی که تاثیرات بالایی دارند)
- تعامل (به عنوان مثال، پست هایی که نرخ تعامل قابل توجهی به دست آوردند)
- فروش/ترافیک (یعنی پستهایی که کلیکهای زیادی را جذب کردند)
در مرحله بعد، نگاهی به زمانی از روز یا هفته بیندازید که محتوای موفقی ارسال کردهاید و ببینید که چه نوع الگوهایی شکل میگیرند.
نکته حرفه ای: Hootsuite Analytics بهترین زمان برای انتشار ویژگی ، تاریخچه پست منحصر به فرد شما را به طور خودکار، بدون هیچ گونه خرد کردن داده، می کشد و زمان هایی را برای پست کردن به منظور به حداکثر رساندن ROI شما پیشنهاد می کند.
همچنین میتوانید بهترین زمانها برای پست کردن را بر اساس برداشتها، تعاملات یا کلیکهای پیوند مشاهده کنید (اکثر ابزارها فقط برداشتها را به شما نشان میدهند).
Hootsuite Analytics بهترین زمان برای ارسال در ابزار رسانه های اجتماعی است
سپس این دادهها به Planner کشیده میشوند، بنابراین وقتی پستهای هفته آینده را برنامهریزی میکنید، میتوانید بهطور خودکار زمانهای پیشنهادی برای پست را بر اساس سابقه عملکرد منحصربهفرد خود در رسانههای اجتماعی ببینید (اکثر ابزارها فقط بر اساس بهترین زمانهای جهانی برای پست کردن توصیه میکنند).
مسابقه را بررسی کنید
فیدهای رقبای خود را بررسی کنید تا ببینید در حال انجام چه کاری هستند. از پستهای با عملکرد بالا آنها نظرسنجی کنید (یا حتی یک تحلیل رقابتی اجتماعی کامل انجام دهید ) و ببینید چه الگوهایی ظاهر میشوند، یا شاید استراتژیهای رقبای خود را مهندسی معکوس کنید.
به عنوان مثال، در اینجا در Hootsuite، ما یاد گرفتیم که از انتشار در ساعت خودداری کنیم، زیرا در آن زمان است که بسیاری از برندها پست میکنند. در عوض ما روی علامت :15 یا :45 پست می گذاریم تا کمی فضای تنفسی به محتوای خود بدهیم.
ارزش آن را دارد که در صنعت خود گوش فرا دهید، خواه تاکتیک هایی را یاد بگیرید که ارزش تقلید را دارند، یا فقط برخی از دام ها را که باید از آنها اجتناب کنید را شناسایی کنید. (حتی ممکن است برنامه های انتشار را به تلاش های مداوم گوش دادن اجتماعی خود اضافه کنید .)
در منطقه زمانی مخاطبان خود پست کنید، نه منطقه زمانی شما
اگر قصد دارید افراد را در حین خوابیدن صبحگاهی با چشمان تارشان دستگیر کنید، ارسال پست در ساعت 6 صبح کاملا منطقی است. البته، اگر مخاطبان هدف شما را مدیران نوآوری اروپایی تشکیل میدهند، مطمئن شوید که آن پست را برای ساعت 6 صبح به وقت اروپای مرکزی برنامهریزی کردهاید (یا حتی زودتر اگر میخواهید مطمئن شوید که اروپای شرقی را هم خواهید دید.)
در Hootsuite، کانالهای ما تلاش میکنند تا با ارسال پست در صبح یا اوایل بعد از ظهر، به وقت اقیانوس آرام، مردم را در سراسر آمریکای شمالی (PST تا EST) جذب کنند. برای کانال هایی که می خواهند بریتانیا را هم ببینند، هر چه صبح زودتر باشد، بهتر است.
در همین حال، برندهایی با مخاطبان قابل توجه در یک منطقه خاص ممکن است در نظر داشته باشند که یک دسته جداگانه برای آن مخاطب ایجاد کنند. (این ممکن است مزیت دیگری داشته باشد که به شما امکان می دهد به زبان مقصد نیز پست کنید.)
یکی دیگر از گزینه های شما با پایگاه مشتری جهانی، انتشار محتوا در شبانه روز است. (در این صورت، ما قطعاً برنامهریزی شبکههای اجتماعی را توصیه میکنیم را توصیه میکنیم .)
تست و بهینه سازی کنید
در یک نقطه خاص، شما تا آنجا که می توانید دقت لازم را انجام داده اید، و زمان آن رسیده است که دکمه انتشار (یا زمان بندی) را بشکنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. اما اگر نتایج آن چیزی نباشد که انتظار داشتید، چه اتفاقی میافتد؟
برخی از تست های سیستماتیک A/B (که در آن محتوای یکسانی را در زمانهای مختلف پست میکنید تا ببینید کدام زمان بهترین نتایج را کسب میکند) میتواند روشنگر باشد.
همانطور که نیک مارتین میگوید، «یکی از شعارهای ما «همیشه آزمایش کن» است، بنابراین ما بهطور مداوم در حال آزمایش چندین متغیر هستیم، چه تصاویری که انتخاب میکنیم، کپیبرداری میکنیم یا در چه ساعتی پست میکنیم.
به نظارت برای تغییرات ادامه دهید
رسانه های اجتماعی همیشه در حال تغییر هستند و افرادی که از آن استفاده می کنند نیز تغییر می کنند. به عنوان مثال، مهاجرت به کار از راه دور در طول سال 2020 منجر به استفاده بیشتر از رسانه های اجتماعی شده است. شده است.
عادات از بررسی فیدها در طول ناهار به بررسی بین جلسات بزرگنمایی تغییر کرده است. اگر مخاطبان شما در حال تغییر هستند، استراتژی شما نیز ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد.
به عنوان مثال، در اینجا در Hootsuite، ما در واقع زمان هایی را که اغلب پست می گذاریم تغییر نمی دهیم. به گفته کوهن، شاید هر ربع یک بار.
اما در عین حال، او میافزاید: «ما به صورت هفتگی به پستهای با عملکرد برترمان نگاه میکنیم تا مشخص کنیم که آیا دادهای وجود دارد که میتواند بینشهایی برای اصلاح استراتژی یا آهنگ ارسالمان به ما ارائه دهد.
مارتین میافزاید: «برای توییتر، ما تحلیلهای زمانبندی خود را ماهانه بررسی میکنیم، اما به ندرت تغییر میکنند، و زمانی که انجام میدهند چشمگیر نیست. با این اوصاف، ما قطعا بهترین زمان برای ارسال پست برای کمپین های با زمان محدود را بررسی می کنیم. به عنوان مثال، ما متوجه شدیم که روز جهانی زن در بریتانیا بسیار محبوب است، حتی بیشتر از آن در آمریکای شمالی، بنابراین ما آهنگ انتشار خود را زودتر تغییر دادیم، تا ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر در بریتانیا برگزار شود.
نکته کلیدی این است که در ادامه بهینه سازی استراتژی زمان بندی رسانه های اجتماعی خود، زمان را به عنوان یک عامل مهم، اما متغیر در نظر بگیرید.
نکات کلیدی در مورد بهترین زمان برای ارسال در رسانه های اجتماعی
در خاتمه، بهترین زمان برای ارسال پست در رسانه های اجتماعی وجود ندارد. زمان بهینه برند شما به اندازه مخاطبان شما منحصر به فرد است و برای هر کانال متفاوت است.
اما با دادههای مناسب، بهینهسازی زمانبندی ارسال میتواند نتایج واقعی را به همراه داشته باشد و بازگشت سرمایه اجتماعی شما را بهبود بخشد.
- برای توییتر و لینکدین، به عملکرد پست گذشته توجه زیادی داشته باشید
- برای اینستاگرام و فیسبوک، به عملکرد پست های گذشته و زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند نگاه کنید