قطعا کسانی که در حوزه خدمات گردشگری فعالیت می کند صحبت ما را بیشتر درک میکنند ، از سال گذشته که شرایط مختلفی در حوزه گردشگری ایجاد شد و محدودیت هایی برای افرادی که می خواهند به کشوری سفر کنند به وجود آمد ، اما این محدودیت ها باعث نشد که مردم از سفر خود پرهیز کنند ، این بدان معناست که همچنان افرادی زیادی هستند که به دنبال بهترین تورهای مسافرتی برای گشت و گذار خود و تفریحات در کشور های دیگر می گردند . به طبع با توجه به این موضوع تبلیغات در این حوزه همچنان پا برجا بوده و بنر های تبلیغاتی زیادی در مجموعه شرکت طراحی گرافیکی پارسی طرح ایرانیان برای این موضوع تهیه و طراحی می شود .
این را گفتیم که بدانید با وجود تمام این مشکلات اقتصادی هنوز هم تعداد میلیونی از مردم ایران هستند که می تواند مشتریان خدمات گردشگری به حساب آیند پس نباید تبلیغات در این بخش را نادیده بگیریم . وقتی به سایت ها و شبکه اجتماعی فعال در کشور سر میزنیم این مساله به آشکار قابل مشاهده است ، شرکت های برگزار کننده تورهای مسافرتی تمرکز خود را برای ارائه پکیج های تور گردشگری برای مسافران قرار داده اند و از همین رو شرکت خدماتی گرافیکی پارسی طرح خدمت رسان بسیاری از شرکت های گردشگری بوده است .
با تمام این مسائل ، همواره یکی از شغل های پر ترافیک حوزه گردشگری می باشد ، صاحبان این مشاغل می بایست بر روی طرح گرافیکی خود زمان بیشتری صرف کنند ، وقتی به شبکه های اجتماعی سری می زنیم طرح های زیاد تبلیغاتی را میبینیم که در حال معرفی پکیج ها و تور های مسافرتی به کشور های مختلف هستند ، برند های مختلفی در حال جذب مشتریان برای تورهای خود هستند که بتوانند با ارائه ی بهترین قیمت ها نظر مسافران و گردشگران را جلب کنند .
به این موضوع توجه داشته باشید کاربران اجتماعی روزانه پست های زیادی را مشاهده میکنند ، هر کدام از این پست ها دارای تصاویر نمایش در قالب طرح گرافیکی یا به صورت ساده به نمایش در می آیند ، کاربری که روزانه این مقدار تصویر را می بیند به آسانی می تواند تفاوت را احساس کند ، به خوبی طرح با کیفیت را از بی کیفیت و ارزان تشخیص دهد . شما که میخواهید بسته های گرافیکی خود را منتشر کنید باید همانند بیننده طرح باهوش عمل کنید ، مخاطب را نادیده نگیرید و بر اساس سلایق مخاطبان و نیاز آن ها بسته های فروش محصول یا خدمتتان را در قالب یک طرح تصویر گرافیکی آماده کنید ^ Instagram banner tasarımı ^ سعی کنید از نمونه هایی که رقبای شما طراحی کرده اند و در اختیار مخاطبانشان قرار داده اند الگو بگیرید و آن را مورد بررسی قرار دهید . با این کار علاوه بر این که می توانید میزان مخاطب شناسی خود را افزایش دهید ، بلکه اگر باهوش عمل کنید می توانید طرح های جذاب تری نسبت به رقیب خود طراحی و در اختیار مخاطب خود بگذارید .
نتیچه میگیریم از انجایی در بسیاری از کسب و کار ها روند گاها نزولی را شاهد بوده ایم ، این رکود کمتر در مشاغل این چنین ( گردشگری ) حس می شود و همچنان می بایست با جدیت و تمرکز بالا نسبت به طرح های گرافیکی این دسته از مخاطبان اقدام نمود.
تولید محتوا، بک لینک و رپورتاژ آگهی
ویدا علیپور 09144118533